22.39

kanske dags för ett litet blogginlägg idag då.. innan det hinner bli söndag !
idag fick jag äntligen sova ut ! fast jag fick bara sova till 11 för sen tjatade mamma på mej att jag var tvungen att gå upp . så då gjorde jag som hon sa . vilket jag jämt gör . för jag är en ängel ! haha .
efter att jag ätit frukost och allt det där som man gör på morgonen så skulle vi ut och leta efter skor, smink, smycken och allt det där till balen . så vi började att åka mot skopunkten där jag faktiskt hittade ett par skor . helt okej . därefter åkte vi till gränby .
där gick vi fram och tillbaka.. men tillslut hittade vi iallafall allt det jag behövde..
JAG KOMMER VARA JÄTTEFUL PÅ BALEN !
så nu har jag bara varnat alla.. jag provade nämligen allt när jag kom hem från gränby.. och.. njaej det ser inte bra ut . eller snarare jag ser inte bra ut . ååh jag orkar inte !
inte alls taggad på balen just nu .
är mer taggad på morgondagen . då linnea kommer hit och vi ska sminka oss, baka bullar och plugga ! känns som att det iallafall kommer hända någonting på min söndag.. som det annars aldrig gör .

men nu dags för mitt vanliga "lördags-prat".. robinson ! varför i helvete åkte blomman uuut ?!
han skulle varit kvar . elenor eller nina skulle ha åkt ut . hmm... riktigt synd iallafall . för jag tycker att han var en värdig vinnare.. ! eller jarmo .
aja . bara att vänta tills nästa lördag då för att få se vad som händer..



det var allt för idag !
pusshej

Kommentarer :

#1: hanna

Anna! fin blogg :)<3

skriven

Kommentera inlägget här :