22.09

träningsvärk.. har jag inte.. ÄN . men jag lovar . det kommer komma en rejäl träningsvärk imorgon !
idag är det onsdag och det innebär ju balett på morgonen . så vi körde igång med baletten . ovanligt varmt i danssalen tycker jag . hatar det .
påvägen till bussen så såg vi en mosad groda också . apropå ingenting . disgusting !
dagen rullade på.. som vanligt . inget roligt hände . och inget tråkigt hände .
ELLER JO !
jag fick reda på mitt biologi-prov . 56 av.. 66 (?) 1 poäng från MVG ! jag är lycklig . med tanke på att jag bara har G i biologi..
idag skulle vi bestämma vilket tema vi skulle ha på avslutningsfotograferingen också . det blev.. inte så lyckat ! alla ville självklart ha olika teman . och jag vet ärligt talat inte vilket det blev . old school, huliganer, hawaii, at night ? aja .
och nu kommer vi till.. the big finale ! min balklänning är så gott som klar ! hur fin som helst . TACK KARIN .
funderar på om jag ska visa den här i bloggen eller om jag ska vänta med det . så det mer blir som en överraskning.. liksom . men jag tänker iallafall visa dom andra klänningarna karin har sytt till mej förut . när jag var liten . någon gång . inte i det här inlägget .
men nu ska jag snart sova . inga bilder idag och ett väldigt rörigt inlägg .
puss !

Kommentarer :

#1: hellströmmm

jag måste få se den!

skriven
#2: johanna

jaa den va jätte fin :)

såg den, den sitter nog ritkigt snyggt på dig

skriven

Kommentera inlägget här :