19 maj

den här tisdagen har varit oändligt lång . känns det som iallafall .
+ att vi typ bara har varit.. 15-20 st i klassen också . för att nästan alla skulle till celsius på elit tester . så det har varit rätt skönt måste jag erkänna .
vi började iallafall dagen klockan tjugo i 10 med en helt onödig lektion där vi inte gjorde någonting plus att vi hade vikarie . efter det hade vi spanska . där det gick skit för första gången typ . jeremie var verkligen inte på humör idag .
eller.. ingen lärare har varit på humör idag . jag och linnea har fått hela skolan emot oss typ .
för innan vi hade spanska så skulle vi prata med rektorn om balen . att vi vill sluta tidigare för vi kommer aldrig hinna göra oss klara på 2 timmar . men nej "äckel-jones" sa att man kan väl lika gärna byta om i skolan i omklädningsrummet ? vad tänker karln på ?
aja .
vi har iallafall haft bild också med "yra-kari" . ser ni att jag har små gulliga smeknamn på alla lärare . haha .
men på bilden var det inte så seriöst iallafall . jag, linnea, nathalie och paulina målade på våra händer . superhärligt !
dagen avslutades med matte nationella . så nu är alla nationella avklarade ! FINALLY !
men efter skolan så stannade jag och linnea kvar i typ 1 timme och jobbade med so-arbetet som verkligen är hur drygt som helst !
efter skolan så har jag fysat med 96:orna . alltid lika trevliga !



underbart med massa papper . eller hur ?


DAGENS LÅT :

Kommentarer :

#1: kristian

varför tog du bort din lillasyrras inlägg? ;) :P

skriven

Kommentera inlägget här :