vår .

hola amigos !

nu är våren här (..det har jag skrivit i varje inlägg nu) och jag är så himla glad för det !
idag är det fredag också och det innebär att det är studiedag . sovmorgon tänker ni då.. men icke sa nicke . ingen sovmorgon för min del . för jag skulle gå med melvin till fritids och sedan dansa efter det, så jag gick upp vid 8 . men det var skönt det också ! för då känner man att man inte har sovit bort hela dagen .
så jag gick med sötnosen till fritids och tog sedan bussen till ekeby .
dans i 3 timmar och sedan hem igen .
har också varit och hämtat ut 500 kronor på polishuset . så nu är jag rik ! moahah .
kvällen kommer att spenderas i ishallen då det är genrep till showen som är på söndag och måndag .
madagascar på is .


när tussilagon kommer är det vår på riktigt . någon som har sett någon än ?

Kommentera inlägget här :