vägen blir till medan du går .

idag har jag inte varit på något blogghumör .
försökte skriva ett inlägg till er i morse men när jag hade raderat allt och börjat om från början för kanske 4:e gången så gav jag upp .
men nu är jag humöret tillbaka !
den här dagen har varit låååång .
det började med att jag gick upp klockan 9, och så tidigt har jag inte gått upp på en helg på hur länge som helst ! så det måste väl vara därför jag är trött redan nu .
sedan klockan 12 åkte jag till lötenkyrkan där vi skulle dansa . nu börjar jag faktiskt lite trött på allt dansade måste jag erkänna . alla är stressade, skriker på varandra, irreterar sej på varandra och jag orkar inte bry mej längre .
men det ska bli jävligt kul iallafall när allting är klart ! och det bara är finslipandet kvar .
sen åkte jag till ishallen och tränade i 2 timmar och därefter kollade jag på almtuna - mora där almtuna vann i sudden .

dagens fråga :



puss !

Kommentera inlägget här :