fullproppad dag .

tjenatjena
ni vet igår när jag skrev att jag var så himla trött och att det kändes som att jag kunde somna, fast klockan bara var 8 . jag gjorde det också ! det var inte meningen.. utan jag skulle bara vila lite för att senare kolla på tv . men jag vaknade sen klockan 4 på natten med alla kläder på mej och allting .
så nu har jag sovit i 11 timmar ! shit, det är nästan dubbelt så länge som jag brukar sova . riktigt skönt alltså !

idag efter skolan gick jag iallafall på stan en liten stund och vi hittade världens sötaste tröja ! (som vi kanske ska köpa till housen nu, hoppas det!)
när jag kom hem hittade jag en kladdkaka men åt inget faktiskt, för det var typ bara en bit kvar.. och den kanske inte ens var till mej liksom .
efter det gick amanda och jag på en "powerwalk" vi gick i en timme ända till årsta och tillbaka . väldigt bra gjort av oss tycker jag !

 ( jens på syslöjden )


tröjan finns på carlings .

nu gör jag inte så mycket.. spelar dataspel med olle . och jag lovar det är skapat för mej.. jag är fan bäst på det !



man blir värsta glad av låten också ! lyssna



peace and love !

Kommentarer :

#1: hellströööm

haha men powerwalk är ju bara våran grej! <3

skriven
#2: Pau

KÄRLEK TILL LÅTEN!!!!

haha och jensa ba...öh vad händer omm man trycker på den här?

haha...

skriven

Kommentera inlägget här :