jag vill ha helg och vår !

måndag och jag vill ha helg !
idag har jag varit så himla trött hela dagen . usch och fy på det !
dagen har alltså varit sjukt seg .
började med dans.. dansade, åkte till skolan, gick i skolan, hade prov, blev av med mobilen (tack vare en viss hägg !), fick skjuts till vårdcentralen, tog min andra livmoderhals cancer spruta, åkte hem, åt mellanmål, åkte till allianshallen, kollade på innebandy, åkte hem, bakade en äppelkaka -mums- och mer har jag väl inte gjort.. förutom att ha suttit vid datorn och ha städat mitt rum också !
haha, jag och erik har haft en lite mysko tävling också . vilken som hade stökigast rum, så jag tog kort på mitt rum och han filmade sitt . han bedömde oavgjort, men jag måste säga att mitt var mycket stökigare !
min dag har helt enkelt inte varit roligare än såhär, men sånna dagar måste väl också få finnas ?



peace and love,

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej gulli! :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

skriven
#2: Anonym

Sv: Okej! ;) Med mig är det bara kanon! :D



Händer det ngt roligt senare då? :)



Kram

/Linnéa

skriven
#3: sofie blom

tack så mkt :)

haha, jag blev sur så kladdade bara mer och mer,

kasnke är lite för mkt x)

MEN TACK ! <33

skriven

Kommentera inlägget här :