torsdag 5 mars

idag har det hänt mycket ! eller egentligen inte så jättemycket..
började dagen med spanska lektion och fick reda på att jag fick MVG på provet ! yeees vad glad jag blev ! och sen så ska erik stanna kvar i min spanskagrupp också, det är ett stort + .
dagen rullade på och vi hade idrott i gamla uppsala också .
då några missade bussen dit är (där jag ingick) men vi kom inte försent iallafall !
efter det hade vi håltimme i 1 timme och 40 minuter då jag, elsa, natta och julia shoppade lite på kvarnen och gick sedan och satte oss i musikenshus och fikade och pratade lite .
efter det hade vi syslöjd och jag klarar inte av det längre ! seriöst ! jag HATAR anna-karin . vad vill hon mej !?

efter skolan gick jag och köpte mina älskade skor .


(KOM IHÅG ATT KÖPA BILJETTER !)



vad tycker ni om skorna ?
799:- på Din Sko
peace and love !

Kommentarer :

#1: helllströöööm

sjukt snygga!

skriven
#2: Emma

Spännande, ska bli kul att se !

skriven
#3: julia

sjukt snygga!villha!dregel som pau skulle sagt ;)



KÖP BILJETTER!!!!!



puss på dig tilds<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :