rubriker är överskattat

och nu är helgen över och skola imorgon igen .
hur kommer det sej att helgen alltid går så fort ? men men, nu är det bara en vecka kvar till påsklovet . ÅÅH SÅ SKÖNT MED LOV !
idag har jag iallafall dansat, tränat och sen åkte jag till allianshallen och kollade på innebandy final . nyby - almtuna . tyvärr så förlorade almtuna med 9-6 men det var bra kämpat ändå ! jag menar dom tränar ju inte ens innebandy så det var ju grymt bra iallafall .


apropå innebandy, måste alla se ut som fjortisar då ? it is driving me craaazy . liksom man måste inte stanna upp och fixa frillan mitt i en match - speciellt inte i en final . ingen bryr sej ändå hur du ser ut under matchen, snarare efter kanske.. (detta gäller dock inte almtuna, eftersom dom inte är äkta innebandyfjantar)

nu kan man säga att klockan egentligen är 21.00 så därför fattar jag inte varför jag redan är trött ? konstigt.. jag tror faktiskt att det har hänt någonting med mej . kanske ska gå i ide ? skulle säkert kunna sova i flera månader .
godkväll gott folk !

Kommentera inlägget här :