löööördaaag

godmorgon allihopa ! - bättre sent än aldrig

igår var jag hem till amanda och det blev rätt så sent så jag har varit helt slut idag . vi kollade först på fool's gold . otroligt bra film där ! med mina två favorit skådespelare kate hudson och matthew mcconaughey . efter det kollade vi på konståknings vm . stackars amanda.. hon kanske inte tyckte det var speciellt kul alls, men jag var helt låst framför tvn - nästan .
idag har jag nästan inte gjort någonting alls.. suttit vid datorn, kollat på tv och åkt till gränby centrum . och vi köpte jordgubbar ! gud så gott . det var riktigt längesen jag åt det nu .

  

pusshej !

Kommentarer :

#1: amanda

hahah absolut inte:D det vad faktiskt riktigt kul att kolla på det även om jag inte förstog alla termer som ögel å trippel axel ;) men men hahah vi hade kul allafall pusss:D<3

skriven

Kommentera inlägget här :