lev inte som alla andra, gör det som folk inte har gjort

idag har jag varit jättekonstig.. eller ja snarare jätteglad ! eller jag har liksom inte känt igen mej själv .

det började på dansen..
jag var verkligen jättetrött antagligen för att jag hade gått och lagt mej lite för sent . så på dansen var jag helt ofokuserad och skrattade hela tiden . men jag tror faktiskt att det inte bara var jag som var trött . för när dom försökte vara seriösa och säga åt mej att koncentera mej slutade bara det med att alla började skratta och jag låg på golvet och dog av skratt !
sen fortsatte det under dagen..
fast då var jag inte trött utan bara jätteglad, översocial och hur positiv som helst . härligt säger jag ! det kanske är vårkänslorna som börjar glöda fram .
och juste ! idag i skolan kollade vi klart på forrest gump också . riktigt gullig film faktiskt !
skolan rullade på och tillslut slutade vi, äntligen !
efter skolan gick jag och linnéa ner på stan och kollade runt lite och fikade sedan på Linné . ett stort + till det för det var verkligen hur gott som helst ! längesen jag åt på konditori säger jag bara.. eller fikade överhuvudtaget .

idag får det bli två dagens . dagens puss och dagens låt .
dagens puss går till mina brorsor som jag älskar hur mycket som helst !
och dagens låt får bli den här (eftersom linnéa har gått runt och sjungit på den hela dagen):




(idag blev det ett bildlöst och tråkigt inlägg . tack vare att mina fina bilder inte var tillräckligt fina och jag hade dåligt med fantasi) 
pusshej !

Kommentarer :

#1: Pau

Kärlek till din blogg!

skriven
#2: ardiana

tack:)

skriven

Kommentera inlägget här :