inget blogghumör

jag har verkligen inget blogghumör idag/ikväll .
men jag får väl blogga lite för er skull, haha !

idag vaknade jag med linnéa liggandes bredvid mej - ja hon sov över hos mej . vi tog det hur lugnt som helst på morgonen vilket resulterade med att vi missade bussen.. men som tur var fick vi skjuts av pappa till skolan och kom därför i lagom god tid .
dagen flöt på med spanska, svenska, idrott, no och sist syslöjd . och jag måste säga att jag faktiskt har förvånat mej själv över hur duktigt jag har jobbat idag ändå ! en applåd till det .
efter skolan åkte jag hem, åt mellanmål och somnade.. jag sov i 2 timmar och gud så skönt det var !
men jag fick inte sova längre än det för då väckte mamma mej och sa att det var dags att åka till BR . ja ni läste rätt . BR .
jag var nämligen tvungen att köpa en poliströja till showen som vi ska ha på söndag .
stl. 140 blev det . haha ! men den sitter förvånansvärt bra ändå . weird .

men nu är det dags att sova ! ska lämna melvin på fritids imorgon och sen är det dans som gäller .
natti natti

Kommentera inlägget här :