gottsunda gottsunda..

det känns som att jag idag har spenderat halva min dag i gottsunda .
gamla uppsala - ekeby - gottsunda - stan (vaksala) - gottsunda - gamla uppsala - gränby - gamla uppsala

ungefär sådär såg min dag ut i korta drag .
det började som vanligt med dans kl 07.40 i ekeby, gick väl helt okej .
efter det hade vi 2 timmars hål och den tiden tillbringade jag, erik och linnéa hemma hos henne (linnéa) .
vi hann dock inte göra så mycket, men våfflor åt vi iallafall ! mums .
vi snabbade oss till bussen och åkte sen till skolan för att ha matte och niologi . men det visade sej att vi bara hade matte . lyckliga som vi är går vi till biblioteket en liten stund och gör biologi-läxan som vi fick och sen åkte jag till gottsunda igen .
istället för våfflor den här gången så åt vi pizza . det kan man ju aldrig säga nej till (?) så pizza blev det ! och efter det bakade vi en äppelkaka också.. observera, äppelkaka inte kladdkaka, haha !
that's my day ! hur var eran ?



dagens låt :



simma lugnt, puss !

Kommentarer :

#1: johannna

mathiilda!!

haha hur gör man så att låten bara blir sådär? alltså jag menar så att inte bilden syns utan bara uppspelningsgrejern!

skriven
#2: Pau

Hahahaha!

skriven

Kommentera inlägget här :