fredag - lördag

nu har jag inte skrivit på..två dagar ! jag ber om ursäkt för det . men just nu har det varit jättemycket .
matteprov, spanskaläxa, kemiläxa, spring fling, sjuk, dans, träning.. ja ni ser .
så i fredags hade jag alltså mina läxor och prov . matteprovet gick inte alls bra ! men jag skyller på att jag höll på att bli sjuk så jag kunde inte tänka klart.. sedan direkt efter skolan åkte jag och tränade och därefter skyndade jag mej hem för att göra mej iordning till spring fling .



jag mötte erik vid kvarnen vid kvart i 8 ungefär och sedan letade vi reda på linnéa . man hade stora förväntningar när man redan såg den långa kön utanför musikenshus . vi stod kanske och köade i 45 minuter som inte var fullt så roligt men sedan kom vi tillslut in . jag måste erkänna att det inte alls var speciellt roligt.. visst var det roligt, eller ja, snarare helt okej . men inte värt 80 kronor ! bara en massa fjortisar.. usch !

lördagen:
nu är jag supermega sjuk känns det som ! jag kan inte andas och tror jag har feber.. ska nog kolla det snart . däremot så har jag ändå tagit mej upp ur sängen och åkt ända till älta för att kolla på broris hockeymatch.. förlust dessvärre !
efter det har jag dansat och kolla på a-lags matchen där det däremot var vinst !
ikväll ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att bli frisk !


julia är då fotografen på denna vackra bild under danslektionen .

pusshej !

Kommentera inlägget här :