Framtiden är den enda tid i livet som går att påverka

den här dagen har varit enormt skön !
vi började dagen med dans, kanske inte fullt lika roligt att gå upp så tidigt, men när man väl kommer upp så är det bara att köra igång .
efter dansen hade vi so då vi fick reda på att sandra var sjuk (yes!) så jag hade ingen matte eller no idag . bara en till so-lektion lite senare under dagen .
linnéa och jag gick till vårat älskade kvarnen och köpte pannkakor och en macka och satte oss såklart i.. ? musikenshus ! när vi ätit gick vi ner på stan för jag skulle kolla ifall det fanns dom där blå-vit randiga tröjorna på Vila . men icke sa nicke . dom var slut där också ! och nu är jag jätteledsen .
efter det gick vi till digit och köppte teknikskor eftersom jag har haft bort mina, ouppsi och sen gick vi till macoteket . haha ! och juste ! jag har blivit KÄR . jag har hittat världen snyggaste skor, gaaaah ge mej dom !
efter skolan dansade vi i 2 timmar och sedan när jag kom hem gjorde jag i ordning min efterlängtade milkshake som jag har drömt om hela dagen . mums .

Kommentarer :

#1: jullsaan

fan va söta !

cool bild !hur har du gjort den???<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :