earth hour

då är lördagen slut och det är snart dags för sängen .

efter att jag hade varit till gränby centrum åkte jag till ekeby för att dansa med tjejerna i klassen . det flyter verkligen på nu och vi har bara en dans kvar att göra (+ min, erik och linnéas trio men den räknas inte..) så det är riktigt skönt ! ska passa på att göra lite reklam då också !
1-2 JUNI HAR VI VÅRAN AVSLUTNINGSSHOW "OUTSIDE THE LINES" I MUSIKENS HUS !  FÖR ATT BESTÄLLA BILJETTER GÅ IN PÅ TICNET.SE . jag lovar dej, det är värt pengarna !

när jag kom hem åt jag god mat - tacos - och sen blev det tv:n som gällde .

jag hoppas att ni släckte alla lampor och stängde av alla tv-apparater och datorer också från 20.30-21.20 ! det gjorde vi iallafall . fast vi fuskade lite och hade på en tv . men det var riktigt mysigt ändå ! vi släckte alla lampor och tände fullt med ljus istället . så åt vi jordgubbar med glass och kollade på robinson . kan det bli bättre ?


(undra hur många som släckte sina lampor egentligen.. och fatta hur bra det måste vara för miljön ändå . ny tradition att alla stänger av elen den 28 mars mellan 20-30-21.20 ? det tycker jag !)

imorgon är det sommartid som gäller också ! usch.. en timme mindre .
natti natti

Kommentarer :

#1: Anna

vi fuskade också med TV:n på. Men mysigt det var!

skriven

Kommentera inlägget här :