movies are my drog

nu ligger jag här i sängen och storgråter till filmen the holiday . och inte för att den är sorglig utan för att den är så fantastiskt underbar .
dom som känner mej vet att jag älskar romantiska-komedier.. men jag vet inte om alla vet varför . jag menar action och skräck ingen av dom är på riktigt . det är inte verkligt att man blir skjuten 1000 gånger men ändå överlever, mirakulöst, eller att det finns demoner som vakar på nätterna i desperat behov av människoblod eller något liknande .

och då kommer vi alltså till dom romantiska-komedierna.. dom är inte heller verkliga, men verkligare . man kollar på dom filmerna och önskar alltid att det var just precis så i verkligheten . man kollar på dom för att det är någonting som man själv saknar i sitt liv . även om man har pojkvän så kommer det aldrig bli så bra som det är på film .

okej.. nu blev jag väldigt djup här . men jag behövde få skriva av mej min sorg lite .
jag vill bara ha det så som det är på film . hitta min stora kärlek och vara lycklig .

puss på det !

Kommentarer :

#1: amanda

the holiday är jätte bra!!:D:D

skriven
#2: amanda

hihi perfekt team javisst:D

skriven
#3: jullsaan

Vi är två om att gilla romantiska komedier ..hii

De är så fina man vill bara tt de som upplevs i filmer ska upplevas i verkligheten <3Alltså kärlek :)

skriven
#4: Pau

Det är ju det som e de fina med filmen att de inte e verkligt

tänk om de va så

då skulle inte du tycka att filmen va speciellt bra..

vissa har ju faktiskt det så på riktigt...men man kan ju inte bara sitta och längta efter sånna saker för då sätter man ett as högt krav och då lär man typ aldrig hitta sin sanna kärlek eftersom de inte finns...

Jag älskar romantiska komedier också...men Action filmer e också bra

hela poängen med film är ju att det inte ska vaar på riktigt

vill man ha verklighet ska man typ kolla på dokumentärer!! <3

Jag älskar dokumentärer också...

KÄRLEK TILL DIN BLOGG!! <3

skriven
#5: mathilda

SV: alltså det du säger paulina är det ju faktiskt en del sanning i.. men jag menar inte verkligt så som vardagen . alltså att man får se en film som ser ut precis som sitt eget liv gör, vaknar-äter frukost-går till skolan.. osv . utan jag menar att romantiska komedier är ju verkliga på det sättet att det faktiskt KAN hända .

men sen har du ju faktiskt rätt i det där med att man ställer ashöga krav på sin kommande "stora" kärlek . tyvärr.. TAAACK <3

skriven

Kommentera inlägget här :