gårdagen

igår kom jag hem så sent så det blev inget inlägg om gårdagen . så det kommer nu istället . 
jag cyklade alltså hem till amanda som knappt hade ätit frukost när jag kom dit .
men hon gjorde iordning sej snabbt och direkt när hon var klar satte vi oss på cyklarna .
det är oftast så att när vi cyklar så vet vi inte vart vi ska utan det kommer vi på när vi kanske har cyklat i 10 minuter . så det var så nu med . men sen bestämde vi oss för att cykla till ikea . där åt vi mat och när vi sedan såg att det regnade ute gick vi runt och kikade lite . men tillslut så insåg vi att vi kunde gå runt på ikea tills det slutade regna, vilket det aldrig tänkte göra . så då cyklade vi hem och kollade på hundtricket .




min pappa är full av överraskningar.. när jag kom hem från amanda så gick jag in i mitt rum . och där låg den tröjan och shortsen som jag skrev att jag ville ha i mitt förr förra inlägg typ . snacka om att jag blev överraskad ! tack  mycket för det .

men iallafall.. fram mot kvällen så var det bio som gällde med kristian, tomas, lundberg och linnea .
vi kollade på knowing och den var egentligen riktigt bra ! men den spårade mot slutet.. vilket var lite synd .
så det var min torsdag . en riktigt bra torsdag faktiskt .
dagens filmer blir alltså :


puss !

Kommentarer :

#1: amanda

shortsen och tröjan var kanon fina:D! och idag för mig blev det chinos t-shirt och kofta ist:D! pusselipuss

skriven
#2: hellström

haha kul att jag ser tjock ut på bilden....

dagen var mys !<3

skriven
#3: monika

älska hundtricket :)

skriven

Kommentera inlägget här :