i'm gonna miss you guys


lyssna på låten, läs och gråt .

idag är det söndag .
imorgon är det måndag . och då har vi ingen dans . det är tråkigt !
ååh.. vet inte hur många gånger jag har klagat på att få gå upp tidigt på morgonen för att dansa.. men nu vill jag dansa . jag vill att det ska vara som vanligt .
jag vill komma 1 timme och 40 minuter innan dansen börjar för att träna till showen, jag vill dansa, jag vill fylla närvaro, jag vill sätta upp affischer, jag vill gå på stan för att kolla kläder, jag vill.. inte att det ska vara slut .
jag vill inte skiljas från klassen på torsdag . jag vill inte att allt ska vara över .
vart tog 9:an vägen egentligen ? det känns som att vi gick i 6:an igår .
intagningen, första skoldagen, rasterna då alla spelade basket tillsammans .

den sista tiden nu har bara varit så stressad och man har fokuserat på så mycket som ska hända . balen, prov, inlämningsuppgifter, showen osv. att man har glömt att det är snart är slut . slut på riktigt .
nu är det inte "hejdå, vi ses efter sommarlovet" nu är det hejdå.. på riktigt . vissa kommer man kanske aldrig träffa längre .
så därför måste jag passa på att säga.. eller snarare skriva . att jag verkligen älskar 9D . så sjukt underbar klass och helt klart den bästa jag någonsin gått i . vi har haft våra stunder . vi har våra minnen .





 
men.. som sagt . våran final låt . no need to say goodbye.. right ?

Kommentarer :

#1: monika

<3

skriven

Kommentera inlägget här :