"Mathildas klantiga liv"

vänta bara snart kommer första upplagan .
ja det som nu har hänt var att jag kom bort på fysen.. så alla letade tydligen efter mej, jag var borta i 45 minuter, mamma ringde alla jag kände och dom var påväg att ringa polisen .
behöver väl inte ens gå in på flera detaljer . men ja.. jag har gjort bort mej totalt och stackars patrik .
men nu är jag iallafall hemma och allting är som vanligt igen .

inget annat har hänt den här dagen, förutom att fönstrerna här nere glänser vackert och fint . tack vare mej .
snart ska vi äta jordgubbar och jag måste hoppa in i duschen .
imorgon ska jag till farmor och farfar och bada . så underbart att det verkligen är fint väder nu . och det kommer ju iallafall hålla sej ända till söndag . det hurrar vi för  !

Kommentera inlägget här :