23.01

sådär.. nu är min dag nästan slut .
idag har jag gjort rätt så mycket till skillnad från dom andra dagarna .
först träffade jag paulina.. som hade virrat runt sej i gamla uppsala men tillslut så kom hon rätt . vi gick ut och gick lite grann, pratade om allt möjligt, hittade en lekpark, gungade, pratade lite till och sen när vi kom hem kollade vi på fool's gold .
kul med lite sällskap !
efter det hade jag fys igen med 96:orna . jobbigt var det kan jag säga er ! men då fick jag iallafall chansen att brottas med min lillebror . okej, det låter lite dramatiskt när man säger det sådär.. men det är jobbigt det med . fast tyvärr så har ju lillen blivit så stor och stark att jag vann bara cirkus 4 av 12 gånger .
jag kom hem, åt mat och gjorde mej lite fräsch och sen bar det av mot amanda .
onyttigt blev det och det slutade med att vi satt på en fotbollsplan och hade picknick . typiskt oss ! men mysigt värre .
och ja.. nu sitter jag här och amanda sitter och läser tidningar i min säng .


men JUSTE
i have great news !
den 26 juli så är det bokat och klart att vi ska till PARIS ! gud så härligt ! vill verkligen bara åka bort och njuta lite .
så då ska vi till frankrike och till disneyland . längtar !
men nu ska jag vara social..
puss !

Kommentera inlägget här :