21.57

idag har det varit ruskigt kallt . usch på vädret . kan det inte bara bli varmt och soligt igen ?
nu när det är dåligt väder så märker man hur mycket man påverkas av det . man blir tröttare helt enkelt och lite mer deprimerad . inte lika glad och fylld av energi som man blir när det är varmt ute .
men jag får väl bara hoppas på att det blir fint väder till nästa vecka då skolan har fullt med aktiviteter utomhus .

idag har jag iallafall varit i skolan.. såklart . och man har hört fullt med studenter åka och fira där utanför skolans väggar .
inte världens roligaste väder att ta studenten i måste jag säga.. okej . nu ska jag sluta klaga om vädret .
efter skolan träffade jag amanda som har varit otroligt saknad och hoppar nu på kryckor . stackars henne .
vi kollade på "she's the man" och sedan var hon tvungen att åka hem . då tog jag fram min nya drog.. desperate housewives . och kollade på två avsnitt .
så den här dagen har så gott som spenderats framför el tele .
men nu är det helg och jag måste hitta en avslutningsklänning och en fin bikini .


puss !

Kommentera inlägget här :