10 juni

ååh.. jag har aldrig känt mej så äcklig i heeela mitt liv . blöt, lockigt hår, smutsigt, lerig.. ja gud vet vad . fin är jag inte just nu iallafall .
varför är det så då.. ? jo . för att jag nyss har kommit hem från fysen . hockeyfys.. det är då inget för tjejer . utomhus var vi också . och jag som hade plattat håret innan . totalt onödigt . sen kan jag knappt gå nu för mina lår darrar så mycket .
men nu ska jag inte gnälla . jag älskar fys . jag älskar att få träningsvärk . jag älskar att komma hem och känna att jag verkligen har kämpat .

idag har vi annars varit på fyrishov . det sög .
jag hatar verkligen fyrishov.. äckligt ! så vi var bara där i typ 2 timmar varav vi badade en halvtimme . sen åkte vi ner på stan .



men nu ska jag lyxa till mej lite . dusch, massa krämer, nagellack . så kommer jag iallafall känna mej någolunda fin innan jag går och lägger mej .
puss !

Kommentarer :

#1: Pau

HATA FYRISHOV!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :