01.13

buenas noches, good evening, guten abend, god kväll .

och nu så var midsommar över också . och här ligger jag i min säng klockan 1 på natten, lyssnar på beatles och skriver ett blogginlägg om hur min midsommar var .
och jag kan väl säga såhär.. att kvällen har väl inte varit hemsk direkt.. men helt klart en av dom sämsta jag varit med om . nästa år ska jag fira midsommar med mina kompisar ! punkt slut .
på dagen så gjorde jag alltså ingenting . bakade, städade rummet, sjöng sing star.. ja tog det lugnt helt enkelt .
men sen framåt 16.00 så bar det av mot familjen grandins hus . där vi skulle kolla på fotboll . men för dom som känner mej så vet dom att jag hatar fotboll . jag klarar inte av att se på det även om det är sverige som spelar . men eftersom det inte fanns så mycket bättre att göra så satt jag iallafall där framför tvn och såg att italien gjorde 2 mål.. men hur matchen slutade.. vet jag inte ?
nej . det var alltså ingen höjdare där borta så jag cyklade hem.. kollade på desperate housewives och åt lite godis . 
lite senare framåt kvällen så cyklade jag tillbaka för att få lite mat i magen . men maten skulle vi äta hos familjen eronen . så då cyklade vi dit . vi hoppade studsmatta, åt mat och kollade på film - vi hade iallafall tur med vädret, igen - riktig knasig film det där . fattar inte ens vad som var syftet med den ? 

hoppas iallafall att eran midsommar blev bättre än min .
now i'm off to bed . godnatt .

Kommentarer :

#1: amanda

hihi:D för oss blir de absolut kompisar nästa midsommar!!, och koftan försöker jag leta upp vart den finns..vill ha den!

skriven

Kommentera inlägget här :