22.50

oj vad jag har varit duktig idag . tycker jag iallafall .
idag har jag fortsatt dela ut reklam, i ulleråker, rickomberga och i årsta . det som är kul med att dela ut reklam är att man får se så mycket nytt . vissa ställen ser ut som en helt annan plats, ett helt annat land !
och sen hittar man ju många lägenheter som man själv vill flytta till när man flyttar hemifrån .
måste säga att luthagen och ulleråker ligger etta . dit ska jag flytta !

sen har jag putsat klart fönstrerna också . heja mej ! det skulle varit klart för typ 2 veckor sen men jag har ju haft så mycket att göra . men nu är det iallafall klart och där tjänade jag in 500 kr också .

och idag började jag läsa en ny bok också . gömda av liza marklund . många har sagt att den är jättebra så nu är det dags för mej att läsa den .

en annan superbra nyhet är att på torsdag flyger jag och amanda till halmstad ! det ska bli så sjukt kul .
fast jag måste säga att jag är lite nervös inför flygresan . men det ska nog gå bra .

Kommentarer :

#1: Pau

:D!

<3 KÄRLEK TILL DIG! <3

Jag vill också ha ett sånt bra sommarjobb....hur fixar man sånt?

skriven

Kommentera inlägget här :