borta bra men hemma bäst !

I'M BACK !
nu är jag hemma igen, känns riktigt skönt men ändå så himla tråkigt . mam får ju alltid en liten hemlängtan sådär på slutet men jag har haft så stört kul med amanda i halmstad så det är inte inte sant . även när vi inte hittar på någonting så råkar vi alltid ut för något äventyr .

och så har mathilda gustafsson klarat av att flyga 2 gånger också . är seriöst väldigt stolt över mej själv att jag klarade av det . innan flygresan till halmstad måste jag erkänna att jag var riktigt nervös . nu när jag skulle åka hem var jag däremot inte lika nervös men klarade inte av att titta ut genom fönstret . min bok fick bli min räddning och som jag också har läst ut nu . gömda hette den, av liza marklund . riktigt bra !

dom sista dagarna har vi inte gjort något speciellt.. fikat, tagit det lugnt och pratat . och jag saknar att ha amanda vid min sida redan .

bilder kommer antagligen i nästa inlägg då jag måste få dom av amanda först .

puss !

Kommentera inlägget här :