back on track

nu är jag hemma igen !
woohoo säger alla ni nu framför era datorer.. eller hur ?
jag visste väl det . jag har ju alltid rätt .

men nu ska jag då berätta vad jag har haft för mej nu när jag har varit borta .
om vi bortser från att jag har fått 1000 fler myggbett än vad jag hade när jag åkte dit, att jag har blivit jagad av massa jävla bromsar och att jag har sovit i ett snorvarmt rum så har det varit toppen !
vi har badat, fikat, spelat spel, kollat på tv, plockat kottar och så har JAG kört bil !
kan ni förstå ? jag har kört bil för första gången i mitt liv . 
måste väl erkänna att jag var lite nervös innan . tänk om jag skulle kört ner i ett dike eller in ett staket.. jag menar jag kan ju faktiskt lyckas med allt, det vet vi ju . med min otur så kan ju vad som helst hända .
men icke sa nicke . det gick bra ! och kul var det .
så jag längtar tills jag blir 16 då jag faktiskt får övningsköra på riktigt .
tyvärr så blev det inga bilder men ni får nöja er med ett bildlöst inlägg .

puss !  

Kommentarer :

#1: Pau

Visst e de kul o köra haha...;) jag tycker att man borde få ta körkort då man e 16...:D

skriven

Kommentera inlägget här :