23.52

gud som jag har skrattat idag.. har nog aldrig skrattat såhär mycket på en enda dag i hela mitt liv . måste nog ha ökat min livslängd med ett helt år .

varför.. ? jo för jag har kollat på bio idag .
först kollade jag på ice age med mamma, melvin, markus, adam och olle . ååh gud vad jag älskar dom filmerna . det måste jag erkänna att jag är helt galen i dom . ice age 3 rekommenderar jag verkligen, helt klart sevärd ! den är liksom rolig hela tiden . men jag skrattade nästan mest åt olle . han satt och skrattade hela tiden . och sen när man vänder sej bakåt och kollar på "publiken" som alla har på sej dom där 3D glasögonen.. ja då börjar man skratta lite då också .
justeja jag glömde ju berätta att vi kollade på 3D så nu har ju jag fått sånna där snygga brills .

och om du var uppmärksam så märkte du direkt att jag skrev att jag "först" kollade på ice age.. jo för direkt när jag kom hem märkte mamma att vi hade fribiljetter på förhandsvisningen av en sommar med göran idag . så då frågade jag amanda och så åkte vi direkt ner på stan för att kolla på bio igen.. och den var också rolig !

men nog om det.. och mer om hur min dag började från början . i morse, eller ja närmare bestämt kl 14.00 så delade jag ut reklam igen och då fick jag även hjälp av amanda och sebastian ! tänk vilka underbara kompisar man har, som följer med som sällskap . det gillar vi !
men nu får inte det här inlägget bli längre !
puss

Kommentera inlägget här :