01.20

idag har jag varit med alva . BARA-PAPAPA I'M LOVIN IT !

ja, först åkte vi ner på stan då jag skulle träffa någon som jag verkligen inte gillar . det är inte så att jag inte gillar att vara på platsen där denna hemska filur befinner sej . nejnej, för där finns det både en tv och veckorevyn tidningar .
och så sitter man där i soffan och väntar i 20 minuter också på att få träffa honom . på att få hans äckliga händer instoppade i sin mun . och usch vad det där lät äckligare nu när man skrev det..
och när man går därifrån så får man en värk som gör så ont att man knappt kan äta .
gissa vart ? jo givetvis är det tandläkaren jag snackar om .
men efter att jag varit hos tandläkaren så gick vi runt på stan lite . alltid lika kul och speciellt med alva .
till lunch blev det cupido som jag inte har ätit på på jättelänge ! men det var riktigt gott det med .
därefter precis innan vi skulle åka hem träffade vi amanda och paulina så det blev en liten pratstund med dom också .

när vi kom hem gjorde vi världens make over i mitt rum . eller rättare sagt i min garderob !
ut med gamla och för små kläder och vips så blev det en helt ny garderob . mycket fint om jag får säga det själv .
som belöning cyklade vi till heidenstamstorg och hyrde en film : benjamin buttons otroliga liv och köpte jordgubbar .



men nu ska jag sova !
pusselipuss

Kommentarer :

#1: Pau

Den vill jag se!!!

E DEN BRA?? <3

Brad Pitt....<3<3

skriven
#2: Linnea

RING MIG! :)<3

eller så gör jag det snart men iaf, vi måste ju prata med varandra haha!

skriven

Kommentera inlägget här :