22.20

ännu är en underbar fredag här !
skolan har varit lite långtråkig idag faktiskt, en onödig skoldag alltså . fast jag fick alla rätt på spanska glosförhöret och jag blev superlycklig för nu blev jag av med en prick ! tjoho ! men självklart finns det ju alltid dåliga nyheter när det finns bra nyheter, rickard i min klass tycker att min blogg suger ! snyft . så söta små läsare, jag vet ju iallafall att det finns några små underbaringar där ute som läser, vad ska jag göra för att min blogg ska bli roligare och intressantare ?

jag har hittat ett par supersnygga skor som jag ska köpa :


dom finns på H&M för 129:-
kyyssaar !

Kommentarer :

#1: Pau

Ja, han sa att min sög också.

vilket betyder att rickard inte har nån smak när det gäller bloggar!

Jag älskar din blogga och alla dina berättelser.

Du skulle kunna ha fler bilder de e e alltid ett pluss :D

<333333

skriven
#2: jullsaan

älskar din blogg ..så jäkla kul att läsa:)jag tycker allt e perfekt å jag älskar skorna ..villockså ha!

skriven

Kommentera inlägget här :