20.09

nu har inte jag skrivit på jättelänge, men jag känner att jag har liksom inget intressant att skriva om .
ren fakta - mitt liv är inte intressant .
utan jag skriver alltid om samma saker känns det som.. vad jag har gjort idag o.s.v
så nu under den här tiden jag inte har skrivit så har det hunnit blivit nyår - som var toppen ! jag har spenderat största delen i ishallen, med mina kompisar och pojkvän och lite andra småsaker .



men vet ni vad ? - jag orkar inte mer !

allt bara skiter sej, hela tiden . familjen och kompisar !
jag fattar verkligen inte varför . jag som var lycklig för en liten stund, men nu vänder det sej bara till det motsatta !
det går inte en dag längre då jag inte känner mej ledsen eller får ångest för nånting .
det här året som skulle bli det bästa, kan jag inte påstå har börjat speciellt bra.. men jag ska fortsätta vara glad och se allt positivt ! jag ska klara av det här för efter regn kommer alltid solsken.. eller hur ?

Kommentarer :

#1: Pau

Nu kan de bara klättra uppåt.!

skriven
#2: Anonym

jag sa ju att efter regn kommer solsken! jag lovar dig de! <3

skriven

Kommentera inlägget här :