090129

idag har jag varit i skolan.. som vanligt . och på idrotten så åkte vi skridskor på studenternas . alltid lika kul när man får lära hockeypojkarna några konståknings moves men bara för det så måste jag slipa skridskorna imorgon, jag vill ju inte ha helt oslipade skridskor när jag ska i tävla i helgen ! aproå på tävla, jag är verkligen inte taggad på det ! men jag ska göra mitt bästa och tävla mot mej själv helt enkelt .
efter skolan kollade jag på "stomp the yard" riktigt bra film ! ...ååh jag vill också vara så bra på att dansa !
efter det bakade jag en äppelkaka, för jag har varit så himla fika sugen hela dagen i skolan, och det var riktigt mumsigt .
sedan var det duschen som gällde och nu har jag ingenting alls för mej . har inga läxor eller nånting så det är bara njuta så länge det varar, dock har jag 2 st nationella prov nästa vecka, wish me good luck !
FÖRRESTEN SÅ FYLLER ERIK 16 ÅR IDAG, STORT GRATTIS TILL HONOM !



pusss !

Kommentarer :

#1: elin

FYFAAAAN VA KUL :D jaaaaa :D:D:D<3, va är ditt nr, tror jag har ngt JÄÄVLIGT gammalt :P

skriven
#2: elin

hahaha jag kände tydligen fler matilda g :O tack :) mitt är 0762900269 :)<3

skriven

Kommentera inlägget här :