090128

ååh mitt liv är bara så härligt just nu !
det är seriöst så, det bara rullar på precis som vanligt, visst om jag fortfarande är arg och ledsen så tänker jag inte på det alls .
så nu ska jag berätta varför jag är så himla glad .
1. JAG HAR TAGIT HÅL I ÖRONEN, aaaah ! äntligen säger jag bara, har velat göra det jättelänge men det har liksom aldrig blivit av pga. tid och så vidare, men nu är det gjort och jag längtar tills om 5 veckor då jag får byta örhängen . just nu är dom inte så fina bara ett par vanliga metall kulor typ ?
2. nästa vecka ska jag klippa mej och färga håret ! vilket känns sjukt skönt för mitt hår är ett enda stort burr för att det är så slitet och sen så har jag tröttnat på mitt grå-bruna hår så nu ska det äntligen bli lite mörkare .
3. om 2 veckor så åker vi först på frilufsdag till romme med skolan och eftersom förra året var helt oslagbart så längtar jag som in i helskotta till den här gången med ! och sen dagen efter så ska klassen till stockholm till aftonbladet, kanske inte lika roligt men hellre det än att vara i skolan, helt klart !
4. fick reda på idag också att vi har bestämt med familjen sundbom att vi ska åka till fjällen och åka skidor på sportlovet !
fettkul, LIVET LEKER !
puss på er !

Kommentarer :

#1: elza

jag måste också klippa mig och färga igen, seeeriöst :O ?!

skriven
#2: elin

ÅH SHIT SKA NI OCKSÅ TILL ROMMEE ?:D:D:D:D vilket datum för jag ska nämligen va där 11-12 feb, ses? :) <3

skriven
#3: hanna :)

vi ska till romme den 2 :a :( synd att vi inte åkte samtidigt! <3 HÄRLIGT TJEJEN! jag skulle verkligen också behöva göra någonting åt min kalufs.. de bara hänger och blir grått.. börjar jag bli gammal ? :S

skriven

Kommentera inlägget här :