090113

vet ni vad ?
jag orkar inte skolan ! vilken nyhet, haha . men det är verkligen så, att jag inte orkar alltså..
kan man inte få börja med en liten småstart ? typ att man har en eller två veckor utan prov/läxor . det skulle vara så mycket skönare . för nu har vi redan fått :
- 30 st glosor i engelska
- spanskaglosor (vet inte hur många?)
- svenska uppsats
och sen har vi ju fått reda på att vi kommer ha prov då och då och då och då .
aja, det ändå ljuset den här veckan är lördag . för då ska jag till stockholm och med tanke på att jag har utegångsförbud så är det ännu bättre eftersom jag faktiskt fick åka till stockholm iallafall . men nu är det bara 6 dagar kvar !
just nu har jag så himla tråkigt .
jag väljer mellan städa rummet, plugga eller sitta vid datorn.. hmm..
städa rummet, plugga eller sitta vid datorn.. svårt val ? nej
men jag tror jag måste städa rummet iallafall . det är inte så mycket bara lite kläder här och var .
pusshej leverpastej ! <3



moaha ! det får bli en mattelektionsbild på min trogne mattekompis som gör så att jag kan jobba genom att.. skriva av mej .

Kommentarer :

#1: elza

min erikälskling , hihi :) <3<3

haha du ska inte klaga !

tills imorgon; 20upg i kemi + matte

torsdag; NK-redovisning (betygsavgörande)

fredag; tyska bokrecension + engelska uppsats

HA, KNÄCK DEN !

skriven
#2: elza

min erikälskling , hihi :) <3<3

haha du ska inte klaga !

tills imorgon; 20upg i kemi + matte

torsdag; NK-redovisning (betygsavgörande)

fredag; tyska bokrecension + engelska uppsats

HA, KNÄCK DEN !

skriven
#3: klara

asså mathlida hjälp mej x) jag försöker skaffa en blogg och det gååår inte!! jag får damp!

saknar dej<33

skriven
#4: REBECKA

haha nej va du ljuger. :P Men jag måste säga att du har en jättefion blogg thilda. vi kanske ses snart. kramar från rebecka :)<3

skriven

Kommentera inlägget här :