romme alpin

rubriken säger sej självt.. idag har vi varit i det efterlängtade romme med skolan !
och självklart blev det hur lyckat som helst.. förutom bussresan hem då, då min klass spårade lite .
det började med att vi möttes sådär ruskigt tidigt på vaksalatorg för att sedan gå in i bussarna och åka iväg . 
och jag åkte i buss nummer 3 för dom som ville veta .
sedan har jag faktiskt 0 koll på hur länge vi satt i bussen, men kanske 2 ½ timme ?
när vi kom fram väntade då dom oändligt långa köerna på oss och för att göra allt lite mer upp-piggande så hade jag nummer 127/130.. yeey !
men annars var dagen helt lyckad ! det är helt enkelt så att när man är i linnéas sällskap så kan det inte bli tråkigt . och sen så måste jag också tillägga (stavas det så?) att paulina och sissi var grymt duktiga och snälla mot mej i backarna också . och sen, självklart så lyckas ju jag och lillstumpan igen ! vi ramlade i liften.. i ankarliften, precis som förra året, men inte i samma lift . och det var liksom mitt i, helt öde . så vi fick gå genom skogen, med snö ända upp till min rumpa och jag överdriver inte . det var sjukt, hur vi skrattade, jag dog, haha !
och sen när sissi, jag och paulina skulle köra.. hmm.. off road, men så heter det ju inte på "skid-språk" då heter det typ någonting med pist, men iallafall så gör jag väärsta vurpan och sen så skulle sissi hoppa och hon ramlar hon med !
jag skulle kunna forsätta såhär hur länge som helst men jag märker redan nu att inlägget har blivit ovanligt långt så jag ska nog ta och avrunda nu .

DAGENS PUSS :  går till linnéa, paulina och sissi som gjorde romme 09 bäst !

bilder från romme kommer så fort min dator slutar dampa !
natti natti

Kommentarer :

#1: Pau

;)

DET VAR FETT KUL!!!

önskar att jag hadevart där när ni ramla i liften haha...med en kamera....mohahaha

skriven

Kommentera inlägget här :