petter

petter har länge velat haft ett inlägg i min blogg och jag har lovat honom det för det har han förtjänat . så jag tänkte fixa det nu, snällt va ?
för ungefär 2 timmar sen så skrev jag värsta bästa inlägget om honom, men tyvär så råkades det ta bort . så jag får väl börja om nu då.. hoppas det blir lika bra .

hmm..
vi två måste ha dom mest knäppaste, ointressantaste, roligaste, fantasifullaste, bästaste msn-konversationerna i sveriges historia ! och dom sker varje dag efter skolan . utan dom konversationerna så saknas det nått .
och dom kan handla om precis vad som helst . och när jag säger vad som helst så menar jag verkligen vad som helst, det kan vara allt från fotbollar, till tandborstar, gaystjärtiga killar, kläder, betyg osv. 
och tack vare alla våra konversationer så lovar jag, att jag känner dej bättre än vad du själv gör, haha ! 
tillexempel : 
namn : lars petter torbjörn wilde eriksson
ålder : 15
födelsedag : 21 juli
tanborste : colgate 360



'         pettereriksson säger :
gillar inte du raggmunkar ?
'         pettereriksson säger :
men lyssna först och främst vilka gay stjärtiga kläder

that's all people ! hoppas du är nöjd nu petter .
skriver mer sen,
puss !

Kommentarer :

#1: elin

ÅH matilda jag som verkligen hade sett framimot att se dig i romme! tror du inte att min mobil fuckade så jag lämnade in på lagning ngra dagar innan romme, och ditt nr va sparat på den telefonen och inte på sim kortet!!!! :( <3

skriven
#2: Tiba

Men what, lika gammal som mig exakt 21 juli x)

skriven

Kommentera inlägget här :