otursdag blandat med toppen !

idag kunde det ha varit fredag den 13:e för mej .
jag vet inte ens hur jag ska börja .
men det började iallafall med att jag skulle cykla till ishallen för att jag skulle träna . ja, cykla .
och då förstår ni ju antagligen direkt vad som hände . jag var alltså inte hel när jag kom fram till ishallen . jag ramlade med cykeln (!) nästan precis vid ishallen . det är alltså LIVSFARLIGT att cykla ute nu eftersom det är så himla halt ute . så ni som tänker cykla, gör inte det ! när jag väl kommer fram till ishallen kollar jag hur benet ser ut.. inte bra . skrapsår så det blöder och redan då såg man hur låret svullnade upp . jag plåstrar om benet och provar sedan åka men marina tyckte att jag skulle åka hem . istället för att åka hem åkte jag hem till sofie . vi gjorde inte speciellt nått, men det var kul !
jag åker till ishallen igen vid klockan 1 för att jag skulle träna igen . kompresserna hade blödit igenom men jo, jag skulle träna ! så vi tejpade om mitt ben och ut på isen gick jag och tränade i 1 timme . och efter det var det allmänhetens med småpojkarna som gällde . och då händer det nästa ! allt gick superbra och det var jättekul tills.. markus och jag.. krockar (?) nja, snarare tacklar omkull varandra . och jag som inte har hjälm får hans huvud (som har hjälm) på mitt huvud . så nu har jag en blå haka också ! jippie !
på kvällen kollade jag på bedtime stories med adam, sofie och markus . den var jättebra faktiskt ! en bra familjefilm helt enkelt..
nu blir det sängen,
puss på er !


Kommentarer :

#1: Pau

Va otur du har...<3

skriven

Kommentera inlägget här :