godmorgon !

godmorgon alla underbra läsare !
hoppas ni har sovit gott .

idag hoppade jag nog upp ur sängen liiite för tidigt, för jag har varit klar nu i en kvart och jag ska inte åka förrns om en kvart . så i en halvtimme har jag alltså suttit och gjort ingenting, det känns lite onödigt då kunde ju jag ha legat kvar i sängen och värmt mej .
idag ska jag ha min naturliga hår.. form ? i skolan . alltså lockigt.. yeah !
idag har  vi också spanska och so prov, WISH ME GOODLUCK ! det lär jag behöva då jag prioriterade spanskan för so:n .
så.. ser ju ännu en gång verkligen fram emot att gå till skolan,

Kommentarer :

#1: sofie blom

SO SUGER BALLE , LYCKA TILL :D

skriven
#2: Pau

Världens fiinaste Mathilda hår!!!

Asså du förstår inte hur mycket jag vill ha ditt hår!!!

Äkta bella i twilight..;)

kolla in clownen på min blogg om du törs mohahaha..

skriven

Kommentera inlägget här :