11.37

godmorning sunshines !
sovit gott ?
det har jag, men jag är fortfarande så himla trött även fast klockan är halv 12 .
snart ska jag vidare till ishallen för att träna sen ska jag väl åka till gränby för att köpa en present till jullsan . ska hem till henne på en liten födelsedags middag ikväll, hur kul som helst ska det bli ! frågan är vad jag ska köpa.. ?
just nu sitter jag iallafall och kollar på monsters inc som går på tv:n . disney channel ifall någon är intresserad .


skriver mer sen !

Kommentarer :

#1: Emma

ÄLSKA MONSTERS. INC! ><

Ha en bra dag!

skriven
#2: Emma

haha, monsters inc. är ju kul! ;P

skriven
#3: Emma

Sv: Tack :) finns på weekday för 250!

skriven
#4: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på Dagens fråga i våran blogg.

Idag lyder den:

Om du fick önska dig 3 saker, vad skulle du önska dig?

Det skulle vara kul om du ville svara, men gör det bara om du har tid och lust såklart! Kram på dig!

skriven
#5: sofie blom

det är bra, :D

jag har sovit gott ^^

skriven
#6: hilda

sv: hoho tack! följ den med bloglovin vettja:)

skriven
#7: isabell

sv.

tack=)

Jo, tshirtarna är grymmt snygga:)!

skriven
#8: Pau

Haha jag såg också på monsters inc...Jag grät när misse sa hejdå till bu...Så fint...

KRAM !!!

skriven

Kommentera inlägget här :