090224

doy, das, da, damos, dais, dan.. är några av alla 1000 spanska ord som vi ska kunna tills på torsdag .
då vi ska ha ett spanska prov, pain ! jag tycker han kunde delat upp så det blev 2 prov istället för 1 som man ändå kommer ha alla fel på för att det är för mycket .



eftersom jag inte har tid med något annat så får det bli en dagens..
dagens humör : trött, stressad, fryssen och glad antar jag .
dagens klädsel : jeans, svart tröja, blå scarf och converse
dagens frisyr : utsläppt, som vanligt
dagens naglar : svart målade
dagens låt : if i were a boy - beyoncé
dagens saknad :  vila !
dagens längtan : sommarlov, vad annars ?
dagens rädsla : armineh imorgon..
dagens missbruk : spanska boken ?
dagens mat : blodig-gröna-kulor-biff med potatis i skolan och pyttipanna hemma
dagens vän : ALVA, har saknat henne något enormt !
dagens händelse : skola, plugga, träning, plugg, träning, plugg..
dagens måste : sova
senaste bilfärd : från ishallen
senaste filmen du såg : breaking girl.
senaste ringda telefonsamtal : mami
senaste mottagna telefonsamtal : papi
senaste bubbelbadet : long time ago
senaste spelade cd : lyssnar inte på cd, iTunes eller iPod
senaste gången du grät : i fredags ?

nej nu måste jag forstätta plugga, jag dör !
puss på er alla !

Kommentera inlägget här :