090215

good morning sunshines !
först och främst måste jag säga grattis till bästis som fyller 17 år idag ! det är helt sjukt vad tiden går snabbt . kändes som att det var igår då vi bodde på ling och körde uppvisningar på basketplanen med våra sparkcyklar, haha .
vi måste iallafall träffas på sportlovet !

nu har jag precis läst ut min bok "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow . helt underbar bok ! den har det där lilla extra . i det sista kapitlet som jag läste nyss kändes det som att jag var hon i boken . helt knäppt att en bok kan vara så bra !
har inte läst en sån bok som man bara måste fortsätta läsa på åratal så det var kul att jag började läsa den här .




nu är det dags igen för ännu ett tips från mej ! haha .
tycker du att ditt hår är tråkigt och glanslöst ?
andvänd POFFS:s shine spray tillsammans med L´oréals glansgivande serum :



- ta en klick glansserum i handflatan och gnugga det i händerna . applicera sedan det med långa tag, uppifrån och ner mot hårtopparna .
- avsluta med glansspray för extra glans, spraya cirka 15 centimeter ifrån håret .

men nu ska jag vidare till ishallen och träna . vi hörs väl mer sen !
puss

Kommentarer :

#1: Amanda

taack darling!

skriven
#2: Casiiii

söt ny layout du har skaffat Söta Mathilda :D <3

skriven
#3: Pau

Älskar den där boken!

den är faktiskt jättebra!!!

man kan inte lägga den ifrån sig typ! :D

Tack för tippset!!

skriven

Kommentera inlägget här :