090205

nu har jag inte uppdaterat på länge känns det som, men nu när jag tänker efter så var det bara 1 dag sen .
men vad säger man, 1 dag för mycket ?
så, jag är fortfarande sjuk.. ont i halsen så jag knarkar halstabletter nu .
idag var jag i skolan iallafall, i 3 timmar för att skriva nationella proven i svenska . inte kul !
vi skulle skriva en uppsats och man fick välja mellan en novell, en krönika, en debattartikel och.. ? nånting mer .
jag valde iallafall att skriva en novell och det gick väl rätt så bra tror jag, men jag vågar inte säga för mycket .
sedan har jag klippt håret också, det syns väl inte så jättemycket men det känns ! gud så skönt att bli av med alla slitna toppar ! ska väl färga håret ikväll också, men annars ska jag bara vila för det behöver jag .

dagens låt : beyoncé - halo

btw, jag tycker det är väldigt dåligt med kommentarer ! kommentera nu för sjutton gubbar .



P&K

Kommentarer :

#1: Anonym

visa bild på hur du klippt dig !



vilken färg ska du färga till btw ?



ha en bra kväll !: )

skriven
#2: Pau

Mathilda din blogg är bäst!

Min novell hade jätte bra början o as då,ligt slut för jag blev typ stressad i slutet....gah !

;)

skriven

Kommentera inlägget här :