090202

idag så var det en underbart skön dag !
vi börjar skoldagen med att ha dans, vilket alltid är lika kul . när vi sedan kommer till skolan så det första vi ser är marknaden, m-a-r-k-n-a-d-e-n, på vaksalatorg . och det gillar vi ! det nästa som vi ser är tv:n i skolan, vad står det.. inställda lektioner sandra wejshag ! yeees ! det innebär att jag bara har en lektion nu och sen slutar jag . det däremot älskar vi . så jag har en svenska lektion och sen var den skoldagen avklarad . linnéa och jag sätter oss i musikenshus och chillar lite och sedan möter jag min mormor på marknaden och vi köper massor med mums . direkt efter det bär det av till linnéas place, där vi bakar kladdkaka, kollar på film (the holiday, otroligt bra) spelar guitar hero och.. inte så mycket mer !
som sagt, underbar dag, puss på alla er som gjorde den ! <3

Kommentarer :

#1: Linnéa

Haha jadu, det fanns inte så mycket för oss att klaga på den dagen om man säger så ;)<3

skriven

Kommentera inlägget här :