rockin' around the christmas tree

IGÅR:

...hade jag sovmorgon (igen) till halv 1 . skönt !
...skrev jag ett skitsvårt engelska prov ! kändes som att jag kunde börja gråta i mitten av provet då jag inte förstod ett skit . men jag tog tag i det hela efter ett tag och jag hoppas att det har gått bra .
...spelade vi match mot gnesta . matchen slutade tyvärr 5-7 men vi spelade grymt bra i 3:e period .
...såg det ut såhär:





IDAG:

...har jag haft en lektion . ovärt ?
...badade vi på fyrishov med klassen i 30 minuter ? resten av tiden fick vi bada fritt på fyrishov . hell no ! då spenderar jag hellre tiden med pernilla i duschen . okej.. det där kan misstolkas . men det jag menar är att.. äsch ni fattar (om ni är tjejer dvs.)
...har jag konstaterat att pernillas och mina samtalsämnen är väldigt annorlunda ? är det rätt ord ?
...skulle jag lyckas att byta om till en hel hockeyutrustning på en spolning . alltså ispass innan och ispass efter vilket är ungefär, 15 minuter .
...körde vi skrotboll på hockeyträningen . vad är det för nått då ? jo, strunta i klubba och puck och kasta istället ut en fotboll på plan . nu är det bara köra ! precis som fotboll fast du är på isen... och du har skridskor.. och målen är hälften så stora . ingen sport för mej men roligare än fotboll !
...har jag tränat i 2 ½ timme på is + simning som jag måste erkänna faktiskt är jobbigt .

NU:

...måste jag duscha och därefter plugga . inget fredagsmys här inte !

NI SOM KÄNNER MEJ:

...vet att jag är galen i julmusik .

Kommentarer :

#1: Hillevi

men vafan, bara för att jag inte kunde komma så är dom tvungna att köra skrotboll :(

skriven

Kommentera inlägget här :