nöff nöff!

hallå där !
det får bli ett litet snabbt inlägg .

just nu mår piss, med andra ord fruktansvärt dåligt.. och vad är anledningen till det ? jo jag och familjen tog nämligen sprutan mot svininfluensan igår . jag har ont i hela kroppen, men framför allt i armen såklart och det gör så ont att jag knappt kan sitta ner, mitt huvud känns som en atombomb som snart kommer att sprängas .

men vi slutar snart, närmare bestämt om 4 minuter . så det är riktigt skönt iallafall .
då får jag väl försöka ta mej hem och sedan kolla på en film eller något med brorsan som ligger hemma och är sjuk .

något jag blir fullständigt galen på är att vi inte har något internet hemma just nu ! så det är anledningen till att det inte har blivit någon uppdatering . hoppas att vi fixar det snart då jag inte har någonting alls att göra där hemma .

så för att sammanfatta det här lilla inlägget: hoppas ni mår bättre än vad jag gör .

Kommentera inlägget här :