Framgång beror bara på tur, fråga en som har misslyckats.

varför lyckas jag alltid med dåliga saker ?
hur kommer det sej att det aldrig händer bra saker för min del, som att få bra betyg på ett prov eller hitta alla fynd när det är rea.. tillexempel .
nej för på något sätt så lyckas jag bara med dom dåliga sakerna . som att ramla vid fel tillfällen, åka till sjukhuset jämt och ständigt, radera hela mitt inlägg när det precis blivit klart och massa andra tokigheter .

som imorse.
jag minns inte att jag har varit den där som har tappat bort olika saker, det är mer markus grej . han har tappat bort hemmanycklar, cykelnycklar, kläder och gud vet vad ! men nu var det inte om honom vi pratade om . utan mej .
för jag vet inte vad som har flugit i mej på sistonde !? på 1 månad har jag nu lyckats tappa bort 2 busskort . och busskort är inte billiga grejor det heller .
men jag minns mycket väl hur allting gick till.. tills det försvann . det förra busskortet försvann när jag var på idrottens hus men det har jag redan givit upp att försöka hitta .
men idag så försvann det andra också . det låg på skrivbordet, jag tog det till hallen och stoppade sedan ner det till fickan . när jag sedan gick till bussen så slog tanken mej: tänk om inte busskortet ligger i fickan !? och jag har ingen aning om varför.. men det gjorde det inte heller ! så jag fick vandra tillbaka hela vägen från busshållsplatsen och min blick var fastklistrad på vägen i hopp om att hitta busskortet . men nej ! inget busskort . jag kanske hade glömt det hemma då ? inget busskort hemma heller .

men nu hade jag ju sån tur så min mamma hittade det sen när jag kom hem . ute på gräsmattan ?
och nu har jag en till fråga: hur kommer det sej att mammor alltid hittar allting ?

Kommentera inlägget här :