All my life I've wanted to be someone, I guess I should have been more specific.

nu sitter jag här hemma och fryser som en liten galning .
nu är det verkligen mega kallt ute . imorse så var jag och melvin iväg till ishallen för att åka allmänhetensåkning - utomhus ! när vi hade åkt i kanske 1½ timme så kan jag säga att jag kände varken mina fötter, öron eller händer .

igår så fick vi besök av izabella och robert också som var här hela dagen .
vi tog en sväng till gränby där vi shoppade massor .
jag införskaffade detta:



- en glittrig "kavaj", H&M 299:-
- en skjorta, H&M 249:-
- armband, H&M 79,50:-
- 2 ringar, H&M, 49,50/styck
- ögonskugga, H&M 39,50:-
- ögonpenna, H&M 29,50:-
- halsband, H&M 79,50:-
- underkläder, H&M och Gina Tricot, 149:- och 29,50:-

- bh, H&M 149:-/styck
- örhängen, JC 39:-

och som man tydligt ser så ska affärerna alltid göra det så krångligt som möjligt genom att inte ha jämna priser..
efter att jag hade fått köpt mina saker skulle vi gå vidare och till roxs (tror jag det hette?) där izabella skulle köpa en film, eller enligt henne så skulle hon köpa alla .
när alla var klara så åkte vi hem igen och kollade på en film och lagade mat .

men nu ska jag nog börja packa eftersom jag åker till göteborg på torsdag .
MEGA !

Kommentarer :

#1: Jullsan

Åå...jag hänger med till Göteborg de e okej va..?

skriven

Kommentera inlägget här :