break your heart

ojojoj nu har det varit dåligt med uppdatering . måste vara på grund av julstressen, riiiight ?
nej faktiskt inte det ligger nog mer på "skolstressen" om det nu finns något som heter så .
vi har sjukt mycket i skolan just nu !
känns inte som att jag har något liv .

men apropå julen .
det måste ju vara det mysigaste som finns ? allt med julen är så bra .


jag vet att ja hade exakt den här viden för ett år sedan men love actually måste ju vara en av dom bästa julfilmer som finns + att lilltjejen sjunger sjukt fint !

och nu på sista tiden så har jag pratat massor med mina gamla klasskompisar ! jag saknar dom . som jag sa till linnea, på något sätt så har jag inte fattat än att jag ska gå på celsius nu i 3 år utan det känns som att man ska komma tillbaka igen till vaksala igen efter jullovet . jag kommer aldrig få gå i samma klass som linne längre ! PAIN . det känns som att jag går runt på skolan och  bara letar och hoppas att hon ska dyka upp ur ett skåp eller liknande . vilket faktiskt inte skulle förvåna mej !

annars då ?
nej idag har jag väl inte mått så väldans bra . kunde ha mått mycket bättre ! så det blev ingen dans för mej, istället åkte jag hem, klädde på mej massor med kläder och sov sedan istället .
skönt det också men jag har inte tid att sova.. nu väntar det bara ännu mer plugg !

Kommentarer :

#1: Pau

KLÄNNING PÅ JULAFTON!!



Ja man vet aldrig, jag kanske dyker upp där nån gång!! :O

skriven
#2: Jullsaaan

Like the red one<3

skriven

Kommentera inlägget här :