dagen kommer aldrig vara bättre än vad man själv gör den till

nej nu tycker jag att det är dags att slänga in ett inlägg !
kom på mej själv idag att jag har inte skrivit på.. onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.. 5 dagar !
inte bra någonstans . men jag har haft fullt upp och det är inget intressant som har hänt så man kan skriva om det här heller .

men idag har jag iallafall spenderat min söndag i örebro . why ?
jo på grund av en konståkningstävling.. faktiskt . var väl typ 1 år sen jag tävlade nu så tyckte att det var dags igen .
det gick väl helt okej, klarade allting men klantade såklart till mej på axeln . alltid ska det vara så att det lättaste hoppet ramlar jag på . men whatever jag vann ju iallafall och det är väl huvudsaken ? eller ?
så mer än så har det väl inte varit idag . det tar ju ett tag att åka dit bort, 2 timmar eller nått .

men eftersom ni har gått miste om så många dagar tänkte jag uppdatera er lite snabbt på vad som har hänt i mitt liv:

- jag har ätit den första pepparkaksdegen
- två stycken har sagt att dom tycker att jag ser ut som en docka.. positivt eller negativt ? det vet jag inte .
- jag har visat upp en koreografi på dansen . gick väl inte sådär jättebra men nu är det över .
- jag har försovit mej ! om det är något som jag hatar att göra så är det att försova mej . vaknade en kvart innan skolan började men lyckades komma dit endast en halvtimme för sent . bra gjort mathilda !
- jag har sett ett luciatåg .
- jag har köpt den första julklappen .
- jag har sålt 50 trisslotter på gränby tillsammans med nadde och emma . är vi grymma eller grymma ?

det var väl det intressantaste .
men nu ska jag nog börja dra mej lite mot sängen är så fruktansvärt trött efter dagens stohej .
skola imorgon också.. i can't wait .
vad jag behöver nu är: världens fetaste säng med världens mysigaste täcke, massage, sovmorgon och framför allt mina kompisar.. har inte träffat en kotte på hur länge som helst !



Kommentera inlägget här :