det vi inte dör av gör oss starkare .

mina tisdagar består endast av att träna, träna, och återigen träna !
så när jag kommer hem på kvällarna så är det enda jag ser fram emot att få lägga mej ner i sängen och sedan sova .

idag så har det dock inte hänt något mer spännande än så . imorgon så ska vi visa upp en koreografi på dansen som man ska ha koreograferat själv och den ska vara 2 minuter lång . jag har lite smått panik just nu då jag bara har gjort en dans i 1 minut, alltså för er som kan tänka logiskt och har någonting innanför skallbenet så ser ni ju direkt att jag har 1 minut kvar att göra, tills imorgon ! pain . i värsta fall får jag väl stå där inför alla och improvisera i en minut .

här kommer lite bilder ifrån dagen:


bill & bull . piff & puff . knoll & tott.. kalla dom vad ni vill .

Kommentera inlägget här :